اهمیت دیجیتال مارکتینگ

* دنیای بازاریابی پویا و همیشه در حال تغییر است راهکارها، تاکتیک ها و فناوری همواره در حال تغییر و به روز شدن است، به همین دلیل کسب و کارها برای باقی ماندن در صحنه رقابت صنعت خود نیاز دارند تا با تحولات جدید همراه باشند.

امروزه هر سازمانی برای پیشرفت به فضای دیجیتال نیاز دارد، چرا که دیجیتال مارکتینگ روشی قابل سنجش، مقرون به صرفه و بدون محدودیت زمانی و مکانی است و دسترسی به مخاطبین هدف بیشتری را فراهم می کند. در آینده نزدیک تمام اشکال بازاریابی سنتی در شکلی جدید و مطابق با بازاریابی دیجیتال کار خواهند کرد.

برای نمونه، کمپین های بازاریابی که با استفاده از تلویزیون، رادیو و رسانه های چاپی و با استفاده از روش های سنتی بازاریابی انجام می شد، دیگر جای خود را به کمپین های دیجیتال همچون خدمات سئو، طراحی و انتشار محتوای وب‌سایت و بلاگ، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی، بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی داده اند.

تیم ساحان ۳۶۰ بیش از ۱۰ سال است که خدماتی متنوع در زمینه های مختلف در حوزۀIT به شرکت ها و موسسات بزرگ و کوچک ارائه می کند.

ما در تلاشیم تا با استفاده از تجارب کارشناسان مجرب خود همگام با تکنولوژی های روز، جهت رفع نیاز های شما در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال اقدام نماییم.

هدف ما در درجه اول ارائه خدمات با کیفیت در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان خود و کسب رضایت آنها بوده است.

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

اکنون اولویت اول کاربران برای برطرف کردن نیازهای مختلفشان، جستجو در اینترنت می‌باشد و دیگر اینترنت، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزانه افراد محسوب می شود؛از این رو، مشتریان بالقوه بسیاری در فضای دیجیتال حضور دارند و به همین دلیل بسیاری از شرکت ها برای به دست آوردن سهم بازار بیشتر بخش عمده ای از بودجه تبلیغاتی خود را به دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین اختصاص داده اند.

گرچه اکثر شرکت‌ها به اهمیت بازاریابی دیجیتال پی برده‌اند، با این وجود با چالش نبود دانش و مهارت‌های لازم و همچنین زمان کافی برای فعالیت در این حوزه مواجه هستند.

ما در تیم ساحان ۳۶۰ با درک این مسئله که هر کسب و کار نیازمند یک شکل از راهبرد بازارابی دیجیتال است، در کنارتان هستیم تا با شناخت مخاطبین شما و با استفاده از ابزارهای نوین دیجیتال مارکتینگ و انتخاب کانال های بازاریابی مناسب با کسب وکارتان برایتان ارزش کلان خلق کنیم و مسیر تحقق اهداف، جذب مشتریان هدفمند و محبوبیت کسب‌وکارتان در فضای دیجیتال را هموارتر کنیم.

خدمات ما

سعی ما همواره بر این بوده است که تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت و با استفاده از به روزترین اطلاعات و متدها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال به مشتریان خود عرضه کنیم.