تولید محتوا

محتوا ارتباط می سازد، ارتباط برپایه اعتماد ساخته می شود؛ اعتماد هم درآمد می آورد. ما در تیم ساحان ۳۶۰ با ایجاد محتوای باکیفیت و مرتبط  با کسب و کارتان، کسانی را به سمت شما جذب می کنیم که به زمینۀ کاری شما علاقه‌مند هستند و نیازمند خدمات شما می‌باشند.

 بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی این روزها در زندگی میلیون ها نفر در سراسر جهان حضور دارند. برای داشتن یک کسب و کار موفق، اکنون لازم است تا شرکت ها با حضور در رسانه های اجتماعی امکان جذب مشتری های جدید را برای خود فراهم آورند.

کارشناسان ما ابتدا اهداف بازاریابی، نوع کسب و کار ، وضعیت رقبا و به طور کلی بازارتان را تحلیل و بررسی می کنند و با مدیریت کاربردی و اثربخش و متناسب با جدیدترین تغییرات شبکه‌های اجتماعی موجب ارتباط بهتر و بیشتر مشتری با شما و جلب اعتماد آنها و در نهایت جذب مشتری می‌شوند.

سئو (بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل)

پنج نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد کلیک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. اکثر کاربران یکی از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه نتایج جستجو انتخاب می‌کنند و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید در نتیجه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت.

متخصصان ما با سئوی اصولی و بررسی وتحلیل گزارش‌ها، ساختار و محتوای وب سایت شما را برای موتورهای جستجوگر آماده می‌کنند و افرادی را به سایت شما هدایت خواهند کرد که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

تبلیغات آنلاین

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، نیاز شرکتها به تبلیغات بنری و کلیکی  و تبلیغات همسان (Native) رو به افزایش است و در صورتیکه هدفمند و کارشناسی شده اجرا شود ، می تواند تأثیر بسزایی بر روی برندسازی ، جذب مشتری و افزایش فروش در زمان کوتاه داشته باشد.

ما در تیم ساحان ۳۶۰ با شناخت درست از جامعه هدف و بازدید کنندگان وب سایت شما در تلاشیم تا تبلیغاتی اثر بخش با بالاترین بازدهی در زمان مناسب ایجاد کنیم