چرا طراحان باید کد نویسی بدانند؟

تصمیمات طراحی آگاهانه تری بگیرید

قبل از اینکه کار طراحی با توسعه دهندگان در ارتباط باشد، دانستن کد نویسی به طراح اجازه می دهد بدون حدس درباره اینکه چه اطلاعاتی در دسترس است یا چه تعاملاتی ممکن است وجود داشته باشد؛ درباره راه های ممکن برای انجام کارها فکر و بررسی انجام دهد.

برقراری ارتباط بهتر و دستیابی به همکاری با توسعه دهندگان

دانستن نحوه کد نویسی در حین کار گروهی و بحث و گفتگو درباره طراحی مورد نظر می تواند به پیشرفت به موقع پروژه و کار کمک کند. درست مانند دانستن یک زبان دیگر، دانستن زبانهای برنامه نویسی به شکستن موانع ارتباطی کمک می کند.

توسعه دهندگان زبان های برنامه نویسی از این واقعیت قدردانی می کنند که یک طراح به زبان آنها صحبت می کند!

مهارت خود را ارائه دهید

در دنیای رقابتی امروز مهم است که مجموعه مهارتی داشته باشید که شما را از سایر افراد متمایز کند. دانستن نحوه کد نویسی برای طراحان بسیار غیر معمول است و قطعاً این مساله ای است که از چشم شرکت های حرفه ای و در حال توسعه دور نخواهد بود.

یک طراح با دانش کد نویسی نه تنها می داند که چگونه با توسعه دهندگان زبان های برنامه نویسی ارتباط برقرار کند بلکه در صورت نیاز می تواند به کد نویسی کمک کند. حتی رفع اشکالات بصری در کد نویسی، که می تواند بسیار به طول بیانجامد، می تواند توسط طراح مرتفع شود و این به شرکتها کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند، زیرا این طراح می تواند به جای گزارش مشکل به وجود آمده، خود آن را برطرف کند.

ایده های خود را به زندگی بیاورید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به یک عنوان یک طراح ایده های بسیار خوبی در ذهن داشتید که برای عملی کردن آنها تنها نیاز به یک توسعه دهنده زبان های برنامه نویسی بود. اما زمانی که شروع به یادگیری کد نویسی کنید، کم کم می توانید این ایده ها را عملی کنید و در نهایت به این فرآیند سرعت ببخشید.

نتیجه گیری:

یادگیری کد نویسی چشم شما را به سمت سایر تکنیک های حل مسئله بازخواهد کرد و خلاقیت شما را به عنوان طراح از بسیاری جهات ارتقا خواهد داد. مثل هر چیز دیگری، یادگیری این مساله برای طراحان ممکن است متحمل زمان و گاهی شکست باشد، اما در کل یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای خود به عنوان طراح در دنیای فناوری و محصول انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *